Online salaris en hrm

De Hooge Waerder heeft een verscheidenheid aan online salaris en/of verzuim (web)applicaties te bieden voor ondernemers. Onze online dienstverlening is schaalbaar en kan worden aangepast aan de groei van de klant.

Indien u reeds in het bezit bent van een inlognaam en wachtwoord, kunt u inloggen door hieronder te klikken op de betreffende applicatie. Indien u nog geen gebruik maakt van één (of meerdere) van onze online diensten, informeren wij u graag over de verschillende mogelijkheden. Neemt u gerust contact op met onze ICT-afdeling in Alkmaar, telefonisch bereikbaar op 072-5180000 of per mail via ict@dehoogewaerder.nl. U kunt eventueel ook gebruik maken van het contactformulier op deze site, wij nemen dan op korte termijn contact met u op.

Handleiding “Downloaden bestanden in loket

Onze klanten kunnen ook gebruik maken van de web-applicatie ‘Loket.nl 2.0′ voor de periodieke salarisverwerking.

Onze klanten kunnen gebruik maken van de web-applicatie ‘Absentiemanager’ voor de verzuimregistratie.

Onze klanten kunnen gebruik maken van ons klanten portaal.
Onze klanten kunnen gebruik maken van ons XpertHR portaal.

Loket.nl werkgever- en werknemer App

Met de Loket.nl werkgever- en werknemer app kunt ú de salarisadministratie en ondersteunende processen uit (laten) voeren en kunnen zowel uw managers als uw werknemers de belangrijkste zaken regelen via hun smartphone.

itunes-logo200px google_play_icon200px

itunes-logo200px

google_play_icon200px

google_play_icon200px

Vaak gestelde (Loket.nl) vragen